onsdag den 24. oktober 2012

på pinden

Min strikke veninde S har strikket en baby trøje/jakke,

Har været lidt behjælpelig for hende.
 
Hun har så fået en nøgle garn i rest og jeg sagde,
 jeg kunne strikke en djævlehue til jakken,
så det skal jeg igang med
(jakken har en stor hat, men modtageren vil ikke ha den hat på)
 
 
 
så det bliver aftenens projekt at få startet den.
 
--------------------------------------
 
Har handlet vathoveder og gardinringe idag så nu varer det ikke længe
inden jeg får samlet 10 babyer og 10 sutter


7 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Du keder dig vist aldrig, altid er der bestillinger, pas på ikke at blive stresset

amstrik sagde ...

hej jeg elsker hendes modeler, så god for strikke stund med den lille hue, den er også fin.

laj [tulipan-hygge] sagde ...

Ja ja Fru Knudsen jeg skal da nok passe på
Nyder jo at ha noget håndarbejde mellem hænderne

Ja AM der er mange søde i det hæfte

Lis sagde ...

De små troldehuer er også rigtig lækre, de dækker ørerne så de små ikke får træk.
Nisser, det bliver spændende at se.

kh. Lis

laj [tulipan-hygge] sagde ...

Øh nisser Lis ? disse bliver til babyer men har lavet samme mønster i nisser dog ;o)

Lis sagde ...

Nå du var mere vågen en jeg ti hi.... Babyerne glæder jeg mig til at se.

kh. Lis

marion sagde ...

du får da djævlehuer på hjernen sådanne som du tæsker derud af med dem :-)

god fornøjelse